Nabór do klas pierwszych
Od 10 lutego rodzice mogą zapisywać dziecko do pierwszej klasy szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew. Dokumenty należy złożyć w sekretariacie wybranej szkoły. Sprawdź szczegóły!
Wniosek o przyjęcie dziecka do pierwszej klasy wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym należy złożyć w wybranej szkole w terminie od 10 lutego do 8 marca 2021 r. do godz. 12.00.
Postępowanie uzupełniające trwać będzie w terminie od 15 do 30 kwietnia 2021 r. Lista osób zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostanie podana do publicznej wiadomości od 24 marca. Do 31 marca rodzice muszą potwierdzić pisemnie wolę przyjęcia dziecka. Lista przyjętych i nieprzyjętych kandydatów do klas pierwszych zostanie podana 1 kwietnia, w postępowaniu uzupełniającym natomiast 21 maja.
Szczegóły: Wydział Edukacji UMiG w Pleszewie, tel. 62 7428 311 oraz sekretariaty szkół.