Konkurs na realizację zadań publicznych – 2009
Konkurs na realizację zadań publicznych – 2009
W dniu 27-11-2008 ogłoszono konkurs na realizację zadań publicznych w roku 2009.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest złożenie oferty zadania wraz z aktualnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego (w przypadku organizacji sportowych wyciągu z ewidencji stowarzyszeń Starostwa Powiatowego), sprawozdaniem merytoryczno-finansowym za rok ubiegły oraz statut oferenta i oświadczenie o niewykluczeniu z ubiegania się o środki publiczne.
Oferty należy składać w terminie do dnia 30 grudnia 2008r. w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pleszew, lub przesłanie jej pocztą (liczy się data wpływu).
O udzielenie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.).
Przy wyborze ofert będzie brana pod uwagę:
a) wartość merytoryczna oferty
b) dotychczasowe doświadczenia oferenta przy realizacji podobnych zadań
c) przewidywane efekty
d) charakter i zasięg oddziaływania
e) stopień wiarygodności przedstawionego preliminarza imprezy
f) stopień zaangażowania w realizację zadania oferenta, sponsorów czy innych jednostek organizacyjnych, w tym stosunek wnioskowanej dotacji z budżetu Miasta i Gminny Pleszew do całości kosztów
g) możliwości organizacyjne, materialne i kadrowe niezbędne do realizacji zadania.
Preferowane będą oferty dotyczące zadań, projektów i programów:
a) systemowych
b) o zasięgu miejsko-gminnym
c) z tradycjami
d) mających duże znaczenie promocyjne
e) o wysokiej randze
Szczegóły w Biuletynie Informacji Publicznych Miasta i Gminy Pleszew w Ogłoszeniu Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew z dnia 27-11-2008 w sprawie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych realizowanych od 01.01.2009 do 31.12.2009