Wszystkie wiadomości trafiające do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego są rejestrowane. Prosimy pamiętać, że ze względu na strukturę niektórych spraw, natychmiastowa odpowiedź nie zawsze jest możliwa.
2. Prowadzenie i redagowanie strony internetowej Miasta i Gminy Pleszew oraz informacji na portalach społecznościowych,
3. Przygotowywanie korespondencji i tekstów okolicznościowych,
4. Koordynacja polityki informacyjnej na wypadek wystąpienia zdarzeń o charakterze klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej,
5. Prowadzenie i koordynacja Programów: Rodzina PPL 3+ i Bobasy PPL
6. Przygotowywanie spotkań Burmistrza i Zastępców Burmistrza z przedstawicielami życia publicznego i delegacjami zagranicznymi,
7. Kształtowanie polityki informacyjnej przy współpracy Kierownictwa Urzędu,
8. Zbieranie informacji o pracy Urzędu i jednostkach mu podległych oraz przekazywanie tych informacji mediom,
9. Zbieranie, opracowywanie i przekazywanie mediom informacji o ważniejszych wydarzeniach mających miejsce na terenie gminy,
10. Informowanie mediów o sesjach Rady Miejskiej i przekazywanie materiałów o jej pracy,
11. Uczestnictwo w ważniejszych wydarzeniach medialnych mających miejsce na terenie gminy,
12. Współpraca z mediami w zakresie publikacji ogłoszeń, kondolencji i innych informacji,
13. Budowanie i utrzymywanie kanałów komunikowania się Burmistrza z opinią publiczną oraz jej monitoring i badanie,
14. Monitoring publikacji prasowych dotyczących działalności Urzędu oraz przygotowywanie ewentualnych sprostowań i odpowiedzi prasowych,
15. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.
Wielkość czcionki
Kontrast
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Informujemy, że na tej stronie korzystamy m.in. z plików cookies oraz innych narzędzi. W niektórych przypadkach mogą być przetwarzane dane osobowe. Szczegółowe informacje zawiera nasza Polityka Prywatności. Jeśli ją przeczytałeś i akceptujesz, kliknij przycisk "Akceptuję" i korzystaj z serwisu. POLITYKA PRYWATNOŚCI